SHANGHAI MONSTER -

Birthday dinner



Igår firade vi mammas 50-årsdag på restaurangen Junzhilai med 30 olika rätter (groda, pilgrimsmusslor, sniglar, fisk mm.) och en gigantisk tårta i form av en persika (symboliserar odödlighet). Sen hade jag och mamma pyjamasparty hemma hos mig (hon skurade mina golv och jag åt mango haha) och runt kl.5 på morgonen åkte hon till Korea. Grattis på födelsedagen mamma!


We celebrated mom's 50th birthday yesterday with 30 different dishes and a gigantic cake. After that mom and I had a pyjama party at my place before she flew to Korea at 5am this morning. Happy b-day, mom! / 昨天我们在君芝莱酒店过妈妈的五十岁生日,点了三十个菜,还买了一个又大又好看的蛋糕。然后妈妈在我家过夜,准备早上五点去韩国。妈妈,祝你生日快乐!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0