SHANGHAI MONSTER -

En hel vecka

Har inte haft åtkomst till internet på en vecka, sorry för noll blogginlägg. Jag kan ju dra en snabb summering av veckan för de intresserade!

Måndag: Möte med vår management-projektgrupps konsultföretag Bearingpoint och intervju på deras kontor. Köttigt.
Tisdag: jag och Nippi springer efter folk på ICA och gör marknadsundersökning om Kellogg's Special K inför marknadsföringsseminariet.
Onsdag: Kaj gör charader i datasalen (Skönheten & Odjuret) och alla finansnördar ger oss onda ögat. Flummiga marknadsförare som vi är.
Torsdag: Jag är sjukt effektiv och hinner ringa Anticimex, Försäkringskassan, felanmäla hos SSSB och adressändra. Sen bar det av till Ernst & Youngs huvudkontor för Talent Training och mingel. Jag är taggad på managementkonsultation faktiskt, även om kursen i skolan är sjukt intetsägande... Kudos till E&Y som gör yrket tusen gånger intressantare! På kvällen blev det vinkväll hos YY med härliga människor.
Fredag: Hååååkaaaan Heeellströöööm på Gröna Lund! Fyfan vad det var bra!! Glädjetårarna sprutade.
Lördag: vin hos Riben och utgång på Stures, en hyllning till Lyttkens som ska till Tanzania och göra internship för FN.

Och nu är jag hemma i Danderyd och äter äppelkaka!


No internet in my new apartment means no blogging. Sorry! But I've had quite a busy week with company visits, talent training at Ernst & Young and wine soirées. / 我的新房间没有因特网,所以没写博客。但这个星期挺紧张的:公司探访Ernst & Young的人才培训, 晚会等。

Kommentarer
Postat av: Min Li

Pappa kommer och fixar din internetkoppling.

2011-09-12 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0