SHANGHAI MONSTER -

The Shelter



Låt mig presentera två fransmän i detta inlägg:

1. En fransk DJ som tydligen är känd i Frankrike (men ingen annan vet vem det är) spelade på The Shelter igår, ett riktigt underground electro-ställe (och kvällen till ära: packat med endast fransmän). Gud vad jag har saknat bra electro!

2. En av mina favoritfransmän Hugo! Om det går en dag utan att jag får träffa Hugo och dra ett dumma-fransmän-skämt så är det inte en fulländad dag. Den här snubben är så fransk som det bara går!

Låt mig även tillägga att jag under min första månad i SH inte träffat på en enda svensk. Men igår träffade jag hela FYRA svenskar! Linköping, Gävle och Falun. Varav killen från Falun (Erik) känner min vän Jenny Shi! Otroligt.


1. A French DJ at the electro venue The Shelter 2. One of my favourite French friends, Hugo! /  1。一个法国DJ在The Shelter试听播放着的electro音乐  2。Hugo是我其中最喜欢的法国朋友。

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0