SHANGHAI MONSTER -

The House of Roosevelt


Jag gillar att gå ut med min chef och mina kollegor, de är alla unga och roliga tjejer som "work hard and play hard".

Igår var det drink på People 7 med chefen (som har en gömd knapp man måste hitta för att kunna öppna dörren, precis som Fu Bar i Beijing). Sen var det ett stort event i The House of Roosevelt: ett gigantiskt 8-våningshus på The Bund med det största vinutbudet i Asien.

Mötte upp Yin på No.88 efteråt och kände mig som om jag var på Latte (i BJ) igen! Bartenders som jonglerar, podium av mahogny, guldlampor i hela taket, servitörerna dansar runt i en ring, allting over-the-top-kinesiskt. Yay!


Drink at People 7 and an event at The House of Roosevelt with my boss and colleagues, after that I met with Yin at No.88. / 跟公司老板和同事们一起去People 7和The House of Roosevelt喝酒,然后在No.88跟Yin跳舞。

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0