SHANGHAI MONSTER -

Konst/Art/艺术



Har velat återuppta mitt konstintresse ett tag nu så jag letade upp den bästa konstmaterialaffären i stan: Marie's Art Shop, i French Concession. Sam följde med och vi gick bonanza bland alla färger, penslar och annat material. Jag gick hem med 20 akvarellfärger, tre penslar, några stompar, kolkritor, skisspennor, specialsudd och ett stort ritblock för sammanlagt 156 kr. Samma summa som en bättre pensel i Sverige...säger ju ganska mycket om skillnad i priser mellan Sthlm och SH.


Went to Marie's Art Shop in the French Concession and shopped material like crazy for only 156RMB. / 到《玛丽艺术店》去买艺术材料,虽然买了很多但只花了156块。

Kommentarer
Postat av: ying

Sitter på jobbet och lyssnar på River en vacker dröm, saknar dig. Låt oss aldrig vara åtskilda så här länge igen!

2011-03-18 @ 11:18:30
Postat av: Cissi

saknar dig med! typ alla jag hänger med vet vem du är för jag pratar om dig hela tiden :) och visar de fotot i min plånbok, "look this is my best mate, she's very pretty"! snart snart snart ses vi!!!

2011-03-19 @ 07:20:20
URL: http://shanghaimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0