SHANGHAI MONSTER -

Seoul here I am



Landade i Seoul, Sydkorea, nu på eftermiddagen! Åkte till fel hotell (retarderat) men efter en taxitur genom halva stan så hamnade jag rätt. Så här ser det ut utanför mitt hotellfönster och så här ser mitt rum ut. Mycket mindre spartanskt än min lägenhet i Shanghai haha!

Seoul ser verkligen inte ut som jag trodde att det skulle se ut. Jag förväntade mig nån slags Shanghai-motsvarighet men Seoul påminner mer om europeiska bergsstäder med alla kullar som går upp och ned. Mitt hotell ligger högst upp på en kulle så jag kan titta ut över större delen av Gangnam-distriktet. Berättar mer sen, nu ska jag sova för imorgon är första dagen på jobbet!


Arrived in Seoul, South Korea, this afternoon! My room overlooks a big part of the Gangnam district. / 这下午我到达了韩国,首尔!从我的房间能看到江南区的大部分。

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0