SHANGHAI MONSTER -

Gyeongbokgung



Hade koreanskalektion i tre timmar imorse, sjukt spännande men också väääldigt förvirrande...det var längesen jag behövde lära mig ett nytt alfabet liksom! Träffade ett gäng trevliga människor på skolan och en av dem följde med mig till kungliga palatset Gyeongbokgung (Skinande glädjens palats) för lite turistande.


My first Korean class lasted for 3 hours, very exciting and confusing haha! Went to the royal palace Gyeongbokgung (Palace of Shining Happiness) afterwards with one of my new classmates. / 第一节韩语课非常有意思,也扑朔迷离。。。哈哈!下课以后跟一个新同学一起去看皇宫,叫Gyeongbokgung(景福宫)。

Kommentarer
Postat av: Min Li

Beautiful palace I missed to visit. I´ll do it next time.

2011-07-02 @ 17:54:26
Postat av: Anonym

The traditional costumes are fascinatng !

2011-07-02 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0