SHANGHAI MONSTER -

Work hard play hard


A la carte maps

Jobb jobb jobb. Sitter på ett kafé nära min lägenhet och pysslar med A la carte Maps-relaterat jobb; bl a kör jag ett maraton av intervjuer till internship-positioner i Skandinavien idag. Förhoppningsvis kommer det bli ett glatt gäng som kommer ta ALCAM till Norden med mig!

Ikväll blir det lite lek också, det är ju trots allt fredag. Fördrink hos min kollega Cindy, sen middag på Lost Heaven med fransmännen och jag ska även hänga med min nyfunna norska bekantskap, en cool tjej som heter Sunniva.


Work: interviewing candidates for internship positions, hopefully we'll be a nice group of people working to bring A la Carte Maps to Scandinavia! Play: predrink at my colleague Cindy's apartment and later dinner at Lost Heaven with the French along with my Norwegian acquaintance Sunniva. / 工作:为A la Carte Maps面试实习员,希望将来我们一起把ALCAM在斯堪的纳维亚开业。玩:先在我同事Cindy家聚会,然后跟法国朋友去Lost Heaven吃晚餐,也要见我的初交Sunniva。

Kommentarer
Postat av: Amanda KL

Vilken fin bild!

2011-04-17 @ 20:07:11
Postat av: Cissi

tackelitack :)

2011-04-19 @ 18:39:13
URL: http://shanghaimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0