SHANGHAI MONSTER -

Stand-up comedy



I lördags kväll firade vi in min chefs födelsedag på O'Malleys med lite stå-upp-komik (eller hur man nu översätter det). Samtliga komiker är västerlänningar som bott i SH ett bra tag och alla skämt handlade om kinesers beteende och andra kulturkrockar, sjukt roligt! En av killarna var dansk och han pekade ut mig som svensk och utmanade mig på vikingaslagsmål...Efteråt mötte jag upp folk på Angelina's (tråkigt) och vi gick vidare till Horizon (bättre). En hyfsat tidig och lugnare afton.


Celebrated my boss' b-day at O'Malleys with a stand-up comedy show with jokes about Chinese behaviours and cultural differences, hilarious! / 在O'Malleys庆祝了老板的生日,看了一个站立喜剧,笑话中国和西方的习惯和文化差异。好笑!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0