SHANGHAI MONSTER -

It's the STIG!


Some say he's Top Gear's tamed racing driver...

Efter Cindys fördrink drog jag med Yin och Sunniva till M1NT för att träffa malayerna. Plötsligt kliver The Stig in på dansgolvet med full mundering och högtalarna spelar upp Top Gear-introt med "Some say...but we only know him as the Stig" och snubben börjar DJ:a sin egen version av Duck Sauce's Barbara Streisand med "It's the Stig" istället för Barbara Streisand (ni fattar). Folk (jag) blev helt galna! Mötte senare upp Hugo, Sam och Kat på M2, sen klassiskt avslut på No.88.


The Stig entered M1NT's dance floor and played his It's the Stig-version of Duck Sauce's Barbara Streisand. People went crazy! / The Stig进入M1NT的舞池,试听播放了他自己的Duck Sauce's Barbara Streisand的歌曲。大家都疯了!

Kommentarer
Postat av: Anonym

formula ett helgen i shanghai nu jue ;P

2011-04-16 @ 14:01:08
Postat av: lillebror ;D

glömde döpa mig xD

2011-04-16 @ 14:01:38
Postat av: Cissi

mmmm jag vet!! massor av race-förare var ute och festade i helgen :)

2011-04-17 @ 15:30:21
URL: http://shanghaimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0