SHANGHAI MONSTER -

Hemmapyssel

Idag har jag haft en såndär ultramysig och hemmafru-ig dag (som jag brukar reta andra för men avundas i smyg). Jag har diskat, lagat lapskojs med hemmagjord potatismos (HALLÅ!), tvättat, laddat ner massvis med ny musik, och nu tittar jag på Per Mobergs Vad blir det för mat säsong 2 för matinspiration. Jag ska fanimig bli bäst på att bo själv.

Ikväll blire öl-häng på Maries takterass med fransmännen, och sen en sista utgång på 88 med norrmännen innan de åker tillbaka till Norge. Tjarå!


Imma be the best at living on my own: been washing the dishes, cooking home-made mashed potatoes and doing the laundry. Tonight: beers on Marie's rooftop terrace and clubbing with the Norwegians. / 我想成为于独立生活最好的:今天洗了碗,吃了自己做的土豆泥,还洗了衣服。今晚:在玛丽的天台喝啤酒,然后跟挪威朋友们出去玩儿。

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0