SHANGHAI MONSTER -

Weekends



Juste, glömde publicera de här bilderna! Lite folk jag hängt med på helgerna, tjejen i rosa går i min koreanskaklass och bor på samma hotell som jag! Hon jobbar på LG Ericsson och snubbarna är hennes kollegor från LG. De brukar skämta om att alla toppchefer där är svenskar, så därför borde jag komma dit och bli deras chef liksom haha. Det är också samma människor som kallar mig för "spring chicken", för jag är sisådär 10-20 år yngre än dem. Spring chicken alltså...trevligt.


I've been hanging out with these people during the weekends- the girl in pink is in my Korean class and stays at the same hotel as me! / 周末时,我跟这些朋友们出去玩儿 -穿粉红色的女的是我韩语课同班的,而且她在同一家酒店住的

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0