SHANGHAI MONSTER -

Garuso-gil

 

På söndagen gick jag ut och shoppade en sväng vid Apgujeong på en gata som heter Garuso-gil. Enligt min trogne guidebok finns där massor av småbutiker med unga designers kreationer och annat småplock, lite som Stockholms söder eller som Beijings Nali Patio typ. Dunderbra shopping faktiskt! OCH, jag hittade Forever 21, fattar ni himmelriket eller! Jag snubblade även över ett kafé som hette FIKA - Swedish Coffe Break. Haha.


Went shopping on Garuso-gil at Apgujeong, a street where young designers display their creations. Found Forever 21 (YES!) and a Swedish coffee shop! / 我去了Apgujeong一条街,叫Garuso-gil,想购物。听说那边有许多年轻设计员的产品,果然是很好的购物的地方。而且,找到了Forever 21和一家瑞典咖啡店!

Kommentarer
Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Hej gumman! Hur är det med dig? Vad länge sen det var jag såg dig. Hör av dig när du kommer hem så får vi träffas!

Kram!

2011-07-12 @ 12:40:36
URL: http://vardagenmedviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0