SHANGHAI MONSTER -

Nowhere boy


Nowhere Boy (Aaron Johnson playing John Lennon)

Det är fredagskväll och jag vägrar gå ut. Det regnar jue! Och, jag är trött som fan, tror jag är på väg att bli förkyld (alla på kontoret hostar och snörvlar och har sig), ska plugga koreanska inför lektionen imorgon...och sånt. Så, jag har fixat take-away japanskt, tittar på Nowhere Boy (galet att det är samma snubbe som spelar i Kick-Ass!) och leker med Google+. Ja juste, jag har blivit fett trendig också. Heja Google, slå ut Facebook!!


Watching Nowhere Boy, eating Japanese, and playing with über trendy Google+. Go, Google! /  正在一边看Nowhere Boy影片,一边吃日本菜,一边玩儿Google+。Google加油!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0