SHANGHAI MONSTER -

Stockholm restart


Me and my entourage at my non-favourite hang-out Café Opera

Nej jag har inte dött än, bara tagit en längre paus från bloggen! På något vis känns det otroligt skönt att slippa den varje gång jag kommer hem...men nu är jag igång igen (och jag fortsätter att skriva lite här för de typ 5 personer som fortfarande läser den).

Den senaste veckan har jag mest ätit, andats frisk luft, pluggat till omtenta och träffat mina gamla vänner. Har bl a firat Stockholm Pride och hängt på de gamla vanliga ställena (Berns och Cafét, ja fyfan haha), och fått känna på de äckligt höga priserna i västerländska Sverige. Herregud, 200 spänn inträde du måste skoja med mig.



Back from a longer, but needed, blog pause. The previous week consisted of Stockholm Pride festival and clubbing with my entourage, the outrageously high prices of the Western countries burning holes into my wallet. Ouch. /   我在博客上好久没写,但现在回来了。 回来瑞典第一个星期,我参加了斯德哥尔摩的自豪节,还跟我的一行出去吃喝玩乐,感觉西方的价格太高了!

Kommentarer
Postat av: yingo

Aah sa fina herrar! Har absurd angest over att atervanda snart, jag lyckas aldrig boka flygbiljett... Saknar kisse! <3

2011-08-09 @ 04:54:25
Postat av: Cissi

ahhmen kom hem nu rååå!! har nyheter att berätta jue!

2011-08-09 @ 11:52:50
URL: http://shanghaimonster.blogg.se/
Postat av: npz

SAKNAR ER!!

2011-08-09 @ 16:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0