SHANGHAI MONSTER -

Stockholm Fashion Week


Mayla SS12

Snälla Toby gav mig inbjudningar och jag hade inte tänkt gå (jävla omtenta att plugga till), men mamma blev så exalterad så vi beslöt oss för att gå på en av dem i alla fall; så det blev Mayla som hölls på Berns Salonger. Eventtjejerna trodde jag var från "international press" men jag sa att jag nog skulle sitta på tredje raden, haha. Fin visning, snygga turbaner och coola människor att kolla på (typ Columbine Smille, Charlotta Flinkenberg mfl). Tack Toby, nu blev mamma glad!


Took mommy with me to Mayla's Spring Summer show at Stockholm Fashion Week. / 在斯德哥尔摩时装周带了妈妈去看Mayla的

Kommentarer
Postat av: Min Li

Thank you !

2011-08-13 @ 11:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0