SHANGHAI MONSTER -

Nu kör vi

Första skoldagen på mitt sista år på Kandidatprogrammet! Hade första föreläsningarna i Konsumentmarknadsföring och Managementkonsultation, och är faktiskt ganska sugen på en höst med grupparbeten, få träffa konsultfirmor och lyssna på en marknadsföringsföreläsare som ser ut som Kleerup. Toppen att få träffa alla goa människor också! Tror det blir många luncher i veckan så man hinner dinera med samtliga. På lördag flyttar jag också så det blir en helt ny start på mitt Stockholmsliv! Ja, jag är taggad :D


First day of my last year in uni! I'm actually pretty excited. Moving out on Saturday as well, a total restart of my life in Stockholm. / 今天是大学最后一年的第一天!我还挺兴奋呢。周六也要搬家了,对我的斯德哥尔摩生活是重新启动。

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0