SHANGHAI MONSTER -

Only one flow


5,4,3,2,1...Mmm-Da da Mmm-Da da!

Jag har varit lite dålig på att uppdatera men nu kommer i alla fall en resumé för helgens bravader (bilderna ovan är endast från lördag kväll):

Torsdag: träffade chefen, kollegor samt ägaren till the Apartment (som tydligen även är modefotograf haha) och tog en sväng till M1NT där jag hittade svenskar från en designskola i Jönköping som var här på "klassresa".

Fredag: hängde med ovannämnda svenskar och shoppade med dem på fejkmarknaden på Nanjing Road. Kvällen tillbringades med Sam och Hugo på Mr. and Mrs. Bund som hade två-årskalas och sen blev det M1NT igen med Ying och malayerna.

Lördag: gick på jobbmässa med Yin, sen vi åt lunch på Element Fresh med ännu en svensk kille, Carl/Karl (?), som jag träffade för någon månad sen helt randomly på en hemmafest. Middag på T8 tillsammans med malayerna och alla deras kollegor från Citibank, drink på el Coctel och till sist mötte vi upp Yin och Brent på Muse 2.

Äntligen fick Ying och Yin träffa varandra på riktigt! (Ying har längre trott att Yin bara är en fantasi som jag byggt upp i mitt huvud för att kompensera Yings frånvaro...)


Weekend resume: met with my boss, colleagues and the owner of The Apartment; met Swedes from a design school in Jönköping; celebrated Mr. and Mrs. Bund's 2nd anniversary with Sam and Hugo; went to M1NT with Ying and the Malaysians; visited a job fair with Yin and had lunch with another Swede named Carl (or Karl) at Element Fresh; dinner at T8 with the Malaysians and their colleagues from Citibank, drinks at el Coctel and met up with Yin and Brent at Muse 2. Finally Ying and Yin got to meet each other! / 周末概括:跟公司老板和同事见了面;碰到了几个瑞典人;庆祝了Mr. and Mrs. Bund酒吧的两年纪念日;和马来西亚人吃高档的晚饭,好好玩的;参观了一个招聘会,然后跟另外一个瑞典人吃午饭;最后跟好朋友出去跳舞。盈盈和莹终于互相认识了!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se Shopping och Mode
RSS 2.0